the distansdaag

so yeah var ochgjorde en synkoll inför körkortet idag och jaaa jag kan köra utan glasögon!
hehe kvinnan sa att jag var precis på gränsen för att inte klara testen XD

ska tillbaka imorogn och kolla recept (heter de så??) för vad jag behöver:P
de e precis efter spanskan också:P

men nu ska jag dra iväg och gymma (än en gång;) ) men livan :P var ju så kul igår så varför inte lixom

just fan de blir tydligen filmkväll med brudarna imorogn! :D kan i get a HEY YEAH!? XD
och med lite tur får vi också smsroulette som jag ser fram emot;)

Kommentarer
Postat av: maja

hihi! :D jag bangar fan inte! eller om jag inte får fram morfar XD hahaha

2010-01-14 @ 19:59:51
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0