the weekend

Jaa vad ha lilla jag haft för mig denna helg? har varit ganska upptagen sisådär

Fredagen spenderades med farmor och kusin och spelade skipbo och annat :P

Bad sedan mammi göra tre flätor på ena sidan huvudet (har inge bild dock) och så gjorde jag lite vågor i håret sen vart de ut i kylan för att möta upp maja och dra till livan. Dit kom också Simon, Jonte, Dalle och nykomlingarna Madelein roos och Pontus Clareus:P

Efter det drog vi en snabbis upp till flygis för att alla utom jag och maja skulle dra till en snubbe jocke:P
Tilda kom och hämta upp oss och vi drog oss till 71:an och jag hade ingen aning om vart jag var någonstnaXD
någonstans uppe på flygfältet iaf men mer än så visste jag inte

Träffa en massa roligt folk men också en gryyymt massa fjortisar:P jag blev nästan lite förvånad:P
I vilket fall somhelst så blev de hemgång nån gång runt 12 och fy i helvetet va kallt det vaar!

Morgonen efter vaknade jag klockan 6.. 6!!!! låg kvar i sängen ett bra tag men tror du jag kunnde sova eller? no way så upp vid 8-9 och efter frukost och annat vart de iväg och första pitstop var vallentuna där vi kollade upp en pelletskamin eller nått:P varm var den iaf och med lite tur inörskaffas den snart :P

Sen till Arninge där det blev liiiite shopping (A) mamma jag älskar dig^^ <3

lite smink och en väst typ :P men sen till min faster för att lämna av kussen som skulle hem till mamma men också för en väl behövd middag som bestod av sushi! :D SUSHI baby ;) hehe nää men tydligen hade min faster ringt pappa och frågat om någon gillade sån mat och han tänkte ju då på sin lilla dotter och faster beställde då både sushi och massa annat gott

Denna dag har dock spenderats framför datorn och inte på de roliga sättet med stumble och facebook (eller joo i pauserna)  utan jag håller på och skriver av vårat familjeträd på farfars mammas sida:P farfarf behöver det till något tydligen så jag är ju då snäll och gör de åt honom (för en liten peng)


Nail of the day! påminner mig lite om typ spets eller något:P
AND GUESS WHAT!! jag har laddat ner drivrutinen till min webbcam:P kanske äntligen lyckas få den...mindre orange?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0