whats happenin?

har varit dålig på att uppdatera den senaste tiden :P

Igår hade jag lite skola som var helt okej och sedan hade jag lite hemmakväll med två tjejor som kom över med en film och en kamera. Filmen sattes igång och lovisa somna höhö

Jag och maja hade ju då lite roligt med hennes kamera igen, gotta say i love that thing!
och lovisa sussade i min säng;) inte konstigt att hon inte kan sova på nätterna

de drog nån gång runt tolv och då blev de den härliga sängen för zäta ;)

idag får farmor lite gäster från storstan men också nyköping;) this should be fun
och ikväll lär jag dra förbi hos agge ett tag sen får vi se;D

Utan vax zäta

Your still punishing me arent you?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0