03.33

Jaha jag sitter fortfarande uppe... Varför? I have no idea men jag bestämde mig för att få klart släktträdet till slut och det är nu faktiskt helt klart. I took my time didnt I

Idag har jag varit på stan med min kusin och farmor. Hur kommer det sig att jag alltid är den som köper något när vi går ut? kanske för att jag är den enda som känner att jag behöver annat än typ leksaker och tandproteser?

Blev iaf lite foundation, Solglasögon, nagellacksförstärkare och lösögonfransar.
Sen en kul grej som hände är att jag och kusinen står på busstation och väntar på bussen medans farmor är och köper bussbiljett.
Anywho telefonen ringer och det är Lovisa, så gör jag något med foten (i have no idea what) och i nästa sekund ligger jag framstupa på marken och har just smockat mig själv i ansiktet med den handen jag höll mobilen i... Am i good or what?
 
Kvällen spenderades hos nån snubbe (name?) med Agge bland andra och hade det mys. Vi satt och snacka och så
Imorgon blir det livan i think.
Nu ska jag faktiskt sova
Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0