biljard måste vara det perversaste spelet ever

Dagen har varit en väldigt bra början på lovet!

vaknade först av att brodern kommer in och frågar om jag har lov... jaa? varför har du då klockradion på?

Stack ner på stan och infärskaffade ett par nya örhängen ajg har haft ögonen på ett tag. hittade inga kläder jag gillade sådär men ett nytt försök i veckan kanske?
Träffade Elin och Livan där också och drog efter det hem till Livan där det blev lite lek med Carolina och pizzabak!
fett mys^^

Efter det drog jag upp till biljardhallen och jag måste säga att ajg tror att det tycker jag och maria är lite väl högljuda... men whatevah!! hade faktikst riktigt kul.

Efter det drog vi till flygis och skaffade lite sötsaker och sen hem till Luc där det blev massa flabb och matlagning... klockan 11 på kvällen? och
grillning...mitt i vintern? j
aa vem säger att man ska följa regler?

Kom hem rätt nyligen och nu ska jag sova och försöka få vissa saker klara till imorogn

Utan vax zäta

gissa vem som kommer och hälsar på i sommar?

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Sv. haha nämen, tack zlatana ;)

2010-03-02 @ 18:34:42
URL: http://seamonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0