Filmen Matchar Marikas Strumpor

Måste säga att kvällarna på detta lov har visat sig vara fulla av glädje.
Började med att en viss marika och jag tog oss en jäkel på Solbacka krog och med en jäkel så menar jag ju så klart en kebabtallrik. det hade ju slut på hamburgerbröd...

Efter detta blev det av mot bowlinghallen! men vad är detta!? en fin fader som bara råkar stå utanför mitt hus som är frivillig och skjutsa oss arma barn? Man tackar!
Blev väldigt roligt tycker jag:D jag kom tvåa allt som allt men en grej var ju lite jobbig. på andra rundan så håller vi just på och spelar klart! Jag behöver två poäng för att slå Maja i denna runda och det skulle ha gått bra... om inte tiden hade gått ut och det står Tack för att ni spelade med oss på montern...
AAAH FUCK!

Efter detta satte vi av mot coop för att införskaffa diverse sötsaker men också för att hälsa på stackars milk som jobbade i kassan. MOT SHERWOODSKOGEN! eller nej Solbacka ska det vara!

Vi tog oss till lilla Marika och kollade på Allt flyter... (hette den så?)
Ytterst roligt tycker jag då även om vissa kanske inte håller med mig *host*Maja*host*

Nu ska jag snart ta mig en blund för en stund bilder kommer senare

Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0