Im in a hurry, cause there waiting down in hell


Jaha ja jag har just tagit en alvedon för min huvdvärk och väntar på svar från maja på mobilen
PÅ kvällens schema står de melodifestivalen med finaste människor,
Igår vet jag helt ärligt talat inte vad som hände med mig:S jag hade tänkt hitta på något med någon men av någon anledning så slutade det med att jag somnade på soffan till americas funniest homevideos.
Pappa tvinga mig i säng efter ett tag och då kunde jag inte sova heller... så det blev lite läsa lite dator och lite tv.
Vaknade pigg klockan 8 imorse och har sen dess fixat lite här hemma, varit på stan och handlat med mamma.



Har annars gjort lite olika, det är en ny period vilket betyder ingen mer etik och livsfrågor... lite skönt men kommer skana folket :( nu blir det kommunikation... let see how that goes.
Har också hunnit vara med Maja och Tilda i torsdags och dp hann jag också spendera mina sista pengar på en klänning till lovisas b-day :D

Nu ska jag nog ta och fixa lite och sen blire marika med roligt folk ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0