ögonen vattnas av ständigt luftintag


Någon blir myndig imorgon :P
hur lång har denna dag varit?
försov mig imorse igen men det gjorde inte alls något mer än att jag fick mindre tid till en proper dusch.
o andra sidan kan det faktum att jag först tog min egen cykel som fortfarande har hoppad kedja först ha saktat ner min process en aning

hade spanskaprov också idag men... jag vet inte riktigt vad det var som hände. jag tror att jag kan ha somnat för att jag satt i grupprummet och så blundade jag för en sekund. när jag öppnar ögonen har det gått en kvart...
somnade jag just under ett spanskaprov? tydligen...

av någon anledning har jag varit folks hackkyckling idag... dont ask me why. uppskattas väll knappast men inget man inte kan ta även om det är de sista jag behöver.

jag har gäspat i över en timma nu och jag fattar inte varför jag inte bara går och lägger mig? jag menar om jag kan somna under ett prov så kan jag väll antagligen somna nu...

Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0