sälen baby

so yeah jag har lite tråkigt här uppe, familjen sitter och tittar på tv medans jag tråkar lite framför datorn,
har chattat lite med folk och kollat massa på facebook.

Stolthet och fördom är utläst så har jag två böcker kvar :D sen får jag väl se hur långt brodern har kommit med dan brown boken så kanske man kan ta den också

har hunnit åka lite idag även om det har varit riktigt guppigt :/ har också ont i foten av någon anledning :( men aja vi får ta det som de kommer :)

Sen blire också lite åk i Trysil! Can i hear a HELL YEAH!
och så blir det lite bad också

nu vet jag inte vad jag ska göra... chatta lite? sova lite? läsa lite?

Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0