Trysil!

Hatten av, eller snarare pjäxorna av i detta fall, för alla norrmän därute!
Om det är någonting som de är bra på så är det väll ändå och pista sina backar!

Jag menar t.o.m. där det är isigt i backen är det bättre än här i Sälen och man ska ju inte tala om att lifterna är typ hundra gånger snabbare!! I MEAN COME ON!!
Men nu är jag iaf glad, jag blev påmind om varför jag tycker om Trysil så mkt

Jag ramlade ändå två gånger, första gången har jag ingen aning om vad som hände men på något sätt lyckades jag iaf hamna på marken och ovanför mig i sittliften hör man tre tioåriga pojkar skrika åt mig med sin skånska dialekt 
- UPP MED DIG! KÄMPA!
Fan va jag garva :P

Andra gången var det något gupp så jag tappade balansen och fick snö överallt!
Än en gång fan va jag garva!

Okej nu är jag död... och då menar jag död och luktar apa. ska käka och sen in i duschen!

Men massa kärlek till Trysil
Utan vax zäta

Kommentarer
Postat av: Maja

SLuta dissa mig på sms :(

2010-03-23 @ 09:40:43
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0