vad som händer

Jaa dagen har varit lite udda, men det är min sista riktiga här i sälen och jag är ganska nöjd med den.

Vaknade vid  9 imorse vilket faktiskt har varit ganska sent om men gemnför med andra dagar den här veckan .
VI lämnade in våra skidor igår på slipning och ifyllning av hår och bla bla bla så när jag satte på mig dem imorse så var de sjuuuukt halt. kunde knappt ta mig fram

Sen var de underligt väder, jag nämnde till mamma vid frukostbordet att det var väldigt dimmigt och att det brukar vara läskigt och åka när man knappt ser 5 meter framför sig.
men iväg åkte vi och så sitter vi i sittliften märta och först blir dimman bara värre, jag ser bokstavligt talat ingenting och så helt plötsligt ser man solen och det är soligt på toppen.
WOOT!?
jag ser ner och dimman är som ett enormt täcke över hela dalen och man ser inte över till de andra fjällen.
heheh såg lite kul ut:P

Nu måste jag gå ut med lukas innan vi drar iväg på familjemiddag och mammas och pappas årsdag

Grattis till dem

Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0