min helg

Jaha ja kanske på tiden att jag tar mig tid och förklara vad som hände denna valborgshelg!


få se i fredags hade jag inte alls planerat någonting, sofia bjöd mig till parken, agge bjöd mig till porshanken, tjejerna hade middag, helena ville ta en smakbit. så jaa det började med en snabb träff med jonte och louise, senare iväg till maja där hon, jojje och marika hade det trevligt, satt där ett tag innan jag drog vidare mot helena men blev att jag drog till luc ist.
en massa roligt folk och en massa roliga bilder blev det ju
helena m.fl. kom också dit och senare var det upp till södra bergen för att lyssna på lucia(?) och titta på brasan. roligt folk och trevlig stämmning. en massa annat roligt men fan va jag itne orkar gå in på detaljer.

Lördagen blev lite lugnare, kom över en massa folk till oss och grillade, lite skönt att jag slapp göra så mkt förutom och ta hand om kusinerna lite då och då eftersom jag var gaaanska trött. i vilket fall somhelst så blev det biljard senare med niklas och agge och senare blev det tv tittande hos agge.

söndagen blev det lite oväntad men grymt kul, plugg och bestämde mig lite random för att möblera om i mitt rum. får ett mess från kära fröken nilsson att det minsann ska bli middag och häng med en massa roliga människor. grill var väll den första idén men det blev kinamat ist och sen avatar hemma hos milk. en massa garv och såklart sitter jag, svenna och luc och diskuterar smådetaljer i filmen som är ogenomtänkta osv... sorry jonte!! och alla andra XD men jaaaaaa

mitt rum så som det ser ut nu, bordet är då framför mig på bilden

kärlek <3

Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0