bättre bild och lite annat


Fan va nice kväll!! eller det har varit en nice dag också, var i barkarby med päronen och sen så skynda jag hem fixade mitt smink och kläder och drog ut, träffa först agnes ett tag och drog till coop (och jag såg ut som på bilden) vilket var ganska kul :P

efter det träffade jag tjejerna och så drog vi till mobergs :D det var så jävla kul även fast jag svettades bort halva latexen efter ett tag och jag fick skitont i fötterna, men underbart ändå!

Blev grindad av en nunna, blev slängd över axeln på ville X-antal gånger och fick en massa komplimanger för sminkningen :D
en rolig grej till var ju taxichaffören hem XD han körde en lek där han spelar upp låtar så får man gissa vilken film det är, det roliga var ju att när vi lämnade av agge och emma så satt ju jag kvar för jag skulle ju hem och jag trodde han visste det, men så kör han inte... han bara fortsätter och byta låtar och så ba jaha... så sa jag bara ah men ska vi åka da, verkade som om han trodde att jag skulle gå ut ur bilen eller något.. skum snubbe det där men skön ändå:D

hmm vad har jag mer haft för mig? var på filmkväll hos pontus i torsdags med "tha gang" (känns ganska skönt och fortfarande kunna säga så) och så körde vi lite TP också :D, igår var jag också ute men dock inte lika länge som idag XD men fortfarande kul.

nu ska jag fan ta och sova för jag är dööööd.

Utan vax zäta


Kommentarer
Postat av: Anna

Satans cool sminkning!!! :D

2010-11-07 @ 20:50:17
Postat av: Anonym

Hahaha, kul att han kör den grejen med alla ;)

2010-11-08 @ 19:42:14
URL: http://elinmarieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0