denna helg

fredagen började lite dåligt men det blev bättre efter mitt svenska tal, var grymt skönt och ha det klart kan jag tycka. samma kväll blev det att dra sig till livan i en liten bil som linneas pappa körde med mig, linnea och maja i baksätet och linneas syster i fram. goda drinkar och trevligt umgänge drog sig senare vidare till klubben med grinding och supande.

en del av creewet, inkluderat mig själv drog sig hemmåt någon gång vid 2. måste få tillägga att jag har aldrig varit så glad att ha vänner som mina som jag var i den stunden. Det var inget särskilt egentligen men jag tror att jag har börjat uppskatta dem var och en för att det faktiskt finns i mitt liv. och jag hoppas att de känner samma sak.

på lördagen blev det inte lika mycket supande men även den spenderades hemma hos liv, med hennes roliga släkt och lite lagom trötta tumbabor. när solen hade gått ner och minusgraderna hade stigit så blev det biljard med pontus och markus. Maja spelade inte med verkade ha kul med kameran (bäst för dig att du skickar dem)  medans jag och liv garvade åt vårat spel. drog oss sedan hem till livan för att äta resterna av middagen och spela Chicago.
även om jag kom hem tidigt blev det inte mycket sömn fören ett par timmar senare, men diskussioner på msn kan man ju inte tacka nej till.

efter att ha vaknat vid 1 så har jag satt upp lite ljusstakar och nu ska jag tvätta av mig helgens bravader.

Utan vax zäta


Kommentarer
Postat av: Jay

Honey you look like a wallrus in spanx in those jeans,



just sayin'

2010-11-30 @ 22:12:31
URL: http://permanentlynameless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0