good night

hahah gårdagen var ju för rolig, först så var jag ute med niklas ett tag, snacka lite och så, sen när han hade dragit hem så träffade jag agge och agnes för att dra ut till lohärad hos emma!

Massa skoj måste jag säga, har inte garvat så mycket på väldigt länge, men det var väldigt skönt.
Vad är som broccoli? hahahah inside joke XD

fröken anna hansson skjutsade hem mig och agnes (och släppte av tove på vägen) och det var ju otroligt snällt av henne, och efter det så tog jag och agnes en liten promenad och bara pratade om allt mellan himmel och jord som vanligt höhö

idag vet jag inte vad jag ska göra, eller jo plugga lite och städa lite här hemma för att göra mamma glad, sen hoppas jag också på att jag hinner ut en stund ikväll och göra någonting, är ju inge kul och sitta och ha tråkigt :P

och på lördag är det utgång! HELL YEAH!

Utan vax zäta

Kommentarer
Postat av: AnnaKittligHansson!

Det var verkligen en toppenkväll! :D (Har träningsvärk i magen idag pga allt skratt och kanske pga att man blev torterad!?) :D xD

2010-11-04 @ 17:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0