jag ska på bio med de bästa

de andra ska käka medans jag spenderar pengar (mohahha) nej men det har jag inget emot, jag är iaf inte hungrig atm och jag vet att om jag ska käka popcorn och så är det inte så jätte bra, för mig iaf att käka innan :P.
men det blir och hänga på gina tricot för min del
och sen PARANORMAL ACTIVITY II!! heheh tyckte ettan var okej men nu ska det ju var ai en biosalong och jag insåg att jag kommer att sitta brevid livan... bad move när det är en skräckfilm xD

men jag ser fram emot det ska dra om ca en timma ;)
its gonna be fun! :D


undrar om jag ska ta med kameran? jag vet inte något med att det är sista året och så får mig och vilja ta så mycket foton som möjligt att ha som minnen.

men i gotta go ska fixa lite och sen dra;) 




Utan vax zäta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0