is awsome

Snodde från DENNA

Tre namn jag lyssnar till
: Zlatana, Zäta, Bebe.

  • Någonting jag tycker om med mig själv: Jag är en bra lyssnare och ger alltid folk en chans
  • Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag har en tendens och göra bort mig lite väl ofta ibland
  • Detta är jag rädd för: att falla
  • Tre saker jag vill ha varje dag: intressant umgänge, B&J strawberry cheescake och en bra bok
  • Tre saker jag absolut inte kan göra: springa långa sträckor, veta när jag ska hålla käften och vara arg på någon för småsaker.
  • Detta tycker jag om att göra: umgås
  • Detta vill jag göra just nu: Sova egentligen...
  • Bästa känslan: När saker och ting faktiskt går vägen.
  • Värsta känslan: att ha svikit en vän
  • Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Eksentrisk, Rolig och inte blyg;)
  • Jag vill gifta mig: någon gång i framtiden
  • Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Resa jorden runt, läsa en hellsikes massa böcker och dycka vid barriärrevet.
  • Min käraste ägodel: hmm de enda jag skulle kunna tänka mig är mormors kors.
  • Något jag vill ha i present: höhö de e ju min födelsedag snart så ;) meeen LÄPPSTIFT!
  • Detta har jag på mig just nu: Ett blått och vit prickigt snobbenlinne och ett par blommiga gula skjorts.
  • Favoritkläder: Leggings!
  • Favoritdjur: åhh hundar^^
  • Följande musikstilar tilltalar mig mest: RnB egentligen men allt me ett nice beat eller som har en riktig mening.
  • Tre av mina favoritlåtar för tillfället:  Ke$ha - Take it on
                                                                      Maria Mena- Just hold me
                                                                      The Pierces- Secret
  • Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Engelska C elle Psykologi A på roligast och Svenska B eller Historia B
  • Stjärntecken: Våg
  • En bok jag gillar: Allt från Dan Brown 
  • En film jag gillar: Stolthet och Fördom
  • TV-program jag gillar: How I met your mother
  • Favoritdoft: Lavendel, eller japansk körsbärsblom.
  • Detta äter jag gärna: Allt med OST! 
  • Dricker helst: Mineralvatten eller Juice. Cola är också en favvo
  • Favoritgodis: Blåbärsbumling eller något med chocklad :P
  • Hit vill jag gärna åka på semester: Japan :P
  • Färgen på mina ögon: Bruna, har dock fått höra att de kan bli röda ibland.
  • Min längd: 164 cm i think..
  • Jag tror på: THE FLYING SPAGETTI MONSTER! eller nej jag tror på människans existens och rättighet.
  • Jag spelar: Spindelharban eller bridge. Kallaha och Singstar går också bra. eller mortalcombat eller Pirates of the Caribien på Wii.
  • Person jag beundrar: Min kära moder (finns iofs fler kvinnor i min släkt jag beundrar), Gandhi, Lauren Conrad.
  • Så här bor jag: I en villa med mina päron, bror, farföräldrar, hund, duvor och kanariefåglar. nämnde jag att vi bor relativt centralt? höhö åh och fiskar också
  • Antal döda krukväxter i hemmet: hmm om man bortser från ett par icke urblommade orchideér så tror jag allt är levande. 
  • Det här tänder mig: Humor och ett par heta ögon.
  • Det här gör mig avtänd: Assholes.
  • Favoritfärg: Orange
  • Favoritcitat:" Masculine-Feminin, Male - Female, Above all...Human." -Chris Crocker
  • En hemlighet jag vet: Im not telling!
  • Den bästa present jag fått: Ój... hmm ingen aning.
  • Senast köpta skiva:  ööööh jag har inte köpt en skiva på ååår och dar. såå e väll typ shakiras första singel eller något.
  • Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Trivs med de mesta i allmänhet men jag får komplimanger på mitt hår.
  • Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är: could stand to loose a few pounds.
  • Udda förmåga/egenskap: Jag har en förmåga att alltid gissa mig till saker och ting, hur folk ska reagera, hur filmer ska sluta och så. och jag har en ganska bra magkänsla.
  • Om jag vore ett djur skulle jag vara: En leopard, eller en påfågel eller en havssköldpadda.
  • Två personer jag vill ska göra detta test: Ima make it 4, Riva, Sara, Agnes och Andrea! DO IT!

  • Kommentarer
    Postat av: prisy

    En leopard,en påfågel Ok men Varför en havssköldpadda?? HAhah

    2010-11-05 @ 02:54:30
    URL: http://prisy.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0