Önskelista

okej detta är inte i någon sääärskild ordning bara lite ideér... Ta detta med en liten nypa salt vissa av grejerna är ju lite för dyra och jag kräver defenitivt inte att någon ska köpa saker till mig :P just a joke och lite halft hjälpsamt för vänner och familj.  

  

I princip vadsomhelst från liveit, lite dyrare och jag överväger och kanske hinta denna till familjemedlemmar, men minnen har man ju livet ut och det skulle vara underbart och ha några fantastiska.



Har länge kikat på Garniers nya roll on med koffein och så, den önskar jag mig också! Den verkar sjukt gorgouse!

 
Och läppstift människor!! I en massa fääärger! ju galnare desto bättre! okej kanske inte riktigt men läpprodukter, lippstains, läppstift i starka färger som håller länge!! okej möjligen inte i typ blå och grön men ni fattar vinken.



Okej det här är nog ganska mycket önsketänkande från min sida men gud var underbart det skulle bara och få en shoppingspree på denna sida! Varje litet plagg är ju bara och dregla över! puuuh keep dreaming zäta... keep dreaming
  
Tycker det här mest är en kul grej men fan va jag vill ha linser.. hmm antingen röda, svarta, gula eller vita. shiiit tänk er de röda till mitt hår eller något:P insaaane and fun
okej jag har redan sagt läppgrejer men den här står lixom lite ut... i want i

Okej jag ahr redan sagt läppgrejer men den här grejen måste ändå nämnas vid sidan om. EOS läppbalsam... finns på kicks



nej jag har inte fått nog! höhö i want mooore, ge mig guld och rubiner! XD
 
okej jag tycker faktiskt att presentkort är en bra present, kanske inte så personlig men väldigt praktiskt. jag menar när du har ett presentkort på åhlens så måste du ju köpa grejer där ist för att tänka neeej jag kan använda pengarna till annat...

Min favorit maskara... för tillfället iaf. Masterpeice
'
Matte Magic har länge funnits i ögonvrån jag har bara aldrig tagit mig tiden och införskaffa den så jag kan ju lika gärna sätta upp den på min vill ha lista

finns säkert fler grejer men jag återkommer:D


Kommentarer
Postat av: Markus

Måste bara påpeka att för den manliga majoriteten av din umgängeskrets så fanns det bara en födelsedagspresent som vi kan köpa utan att förlora den lilla uns av stolthet vi har, resten kan man som medlem av den manliga populationen av principsjäl bara köpa till flickvänner o dyl. Så räkna med en hel massa presentkort på onsdag/lördag/whenever! ;)

2010-10-18 @ 18:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0