Ursh va trött jag är

Det har varit en galen vecka, både psykiskt och fysiskt men vad gör man inte i dagens samhälle?

gårdagen blev hektisk och lång... kom inte hem fören 3 i natt :/ och upp 4 timmar senare för att starta loppisen... inatt ska jag iaf få sova ut för första gången på väldigt länge. men hade ändå rätt kul med agnes och andrea fram mot kvällen :D och även idag har haft sina goda stunder

Men tyckte själv att loppisen gick bra, fick ihop lite pengar och det är ju alltid positivt, ska förhoppningsvis ha en till loppis om några veckor.. bättre reklam den här gången! XD

Nu ska jag nog gå och lägga mig... pallar inte gå ut, pallar ingenting XD sooooova.

UTan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0