Ikväll är jag grå


Ikväll är jag grå, imorgon är jag svart. En enorm suck. Hur fan kan man tillåta att ett parti som så tydligt är så fullt av skit kommer in i riksdagen?! att det får minsta möjliga makt... jag förstår bara inte hur så många kan anse att det är viktigare och stänga gränserna än att till exempel starta många nya mindre företag? en bättre välfärd? fler jobb? Jag tackar er svenska folket för att ni på fullt allvar tycker att det är okej och rösta på ett parti som egentligen inte har något konkret och komma med?!
De klagar på segrigationen men deras svar på det är att minska invandringen, de nämner knappt integration och glömmer totalt bort att ju större befolkningen är desto mer arbeten behövs det. alltså är det inte invandrare som tar era jobb era rasister, de skapar jobb eftersom det är fler munnar och mata, rädda, lära ut osv... gode gud hur tänker folk? folk vill ha en starkare svensk tradition? vad sägs som att ni visar oss den jävla svenska traditionen? för jag firar midsommar med mina svenska vänner. Jag avslutade varje hösttermin med facekltåg till kyrkan och jag har käkat surströmming. VAD MER FINNS DET!? om det är någon som ska stärka sin fina tradition är det väll ändå svenskarna.Ni röstar hellre på främlingsfientlighet än jämnställdhet!?

just nu är jag bara ledsen

God natt

Kommentarer
Postat av: Dena

Bra skrivet!! Håller med dig fullt ut!

Keep fighting, peace <3

2010-09-20 @ 21:32:35
URL: http://denadenenda.blogg.se/
Postat av: Malin

Bra skrivet Zlatana! <3

2010-09-23 @ 15:35:31
URL: http://maliiin01.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0