hos agnes

chillar grillen med historia arbetet i agnes säng atm. inte riktigt det roligaste man kan göra men Arvid Horn förtjänar ju en uppsats skriven om sig. Eller?

Gårdagen blev roligare än väntat, drog ut och gick med agnes, slutade hemma hos henne där vi sedan blev inbjudna till niklas för pokerkväll. Fröken hansson hämtade upp oss vid busstation och ut mot malsta da. Väl där blev det lite guitarhero och öl innan pojkarna kom. Var bara jag av tjejerna som spela men eftersom jag vann så gick det ju bra eller hur. har inte spelat poker på år och dar men det gick ju bra ändå eller hur! efter det blev det guitar hero igen, aldrig fel egentligen förutom att en viss person *host* Niklas*host* alltid ska vara en show off även fast han förlorar höhö.

bilder kommer antagligen senare när anna har laddat upp dem, tills dess önska mig lycka till med historian och jag önskar er en fortsatt trevlig söndag.

Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0