i dream a little dream

hade spökliga drömmar i natt... emelie och svenna var med+ en massa andra men de rvå ansiktena kommer jag ihåg. vi skulle alla sova i ett spökande hus, den som ägde huset bodde tvärs över gatan och det var min pappas faster. me det såg inte ut som hon. hon hade sagt att om vi blev för rädda så kunde vi komma över till henne. ooch under natten när vi skulle sova började det försvinna folk och ist kom det upp en massa lappar överallt i huset. på dörrar och väggar och alla var skrivna i blod. så några av oss bestämde sig för att flytta in till min faster.

men när vi kom dit var det bara jag och emelie som faktiskt ville stanna kvar, alla andra ville tillbaka. så vi börjar renovera i köket samtidigt som vi hör skrik från de andra huset. så ringer det på dörren och där står en mix av min pappas kusin och hennes brors fru... dont ask me how that ended the way it did men det är allt jag kommer ihåg.. random.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0