snoop doggy dog

tror gårdagen faktiskt var bland de bästa på senare tid. har nog inte haft så roligt på riktigt länge. Jag och Agnes sket i allt annat och drog ner till På G för och ta en öl. Denna öl resulterade i att vi satt där i två timmar och diskuterade om i princip allting, och jag menar inte de där lugna samtalet där det lätt blir tystnader och eftertanka, nej det här var hardcore som i jag tror inte att vi hade en tyst minut under dessa två timmar (t.o.m. pratade i munnen på varandra) och det var så härligt. två öl och ett glas chilinötter senare så drog vi upp till luc och hängde med honom, svenna och niklas. vapen, dricka och tv-spel... tro det eller ej men i like it! garva som en galning och fick t.o.m. en blue lagoon-knock off(bland mina favoritdrinkar.)
kom hem väldigt sent men jag är defenitivt nöjd med den lugna kvällen.



men jag hoppas på fler sånna här kvällar!

Utan vax zäta

Kommentarer
Postat av: Tom

Det är bara fjollor och attentionwhores som bloggar. Just sayin'.

2011-02-13 @ 11:35:00
Postat av: Tom V. Alpsten

Det är bara fjollor och attentionwhores som bloggar. Just sayin'.

2011-02-13 @ 11:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0