åre? dont mind if i do!

åker precis förbi sundsvall... om on my way to åre med familjen en vecka :P ska bli intressant tkr jag.
men har dator och internet med mig+dracula och annat skolarbete så im gonna be fine :D

hmm vad gjorde jag igår da? joo jag sov en massa, damsög och packade. vid nio kom niklas och hämta mig och vi tog agnes med oss på en mini roadtrip... egentligen bara för att, och efter det drog vi på g. var något band som spelade och sofia och co var där. sen skulle vi ut och sladda... höhö humor! Lund sitter i bak och skriker att han vill ut och när vi släpper ut honom springer han half över parkeringsplatsen och gömmer sig i lilla huset för kundvagnar.
 vi fick också hjälpa en gammal man som hade ramlat när vi var på väg hem. och niklas skjutsa hem honom medans jag och agnes gick resten av vägen hem.

antar att alla andra har haft en bra helg med tanke på att ingen har hört av sig?;) eller jooo just det livan ringde igår... lagom sur och jag gissar aningen full?? mind explaining livchi? ;)

utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0