långhelg?

visade sig att jag inte hade en enda lektion idag?
jaa hörrni är väll helg fortfarande antar jag.
imorogn blire och åka till stockholm med klassen för filosofi och religion

hur var helgen da?
på fredagen hade jag verkligen ingen lust och gå ut och det var länge sen det var så. så jag satt hemma och tittade på jiddra inte med zohan och började på mina studenskivekostmer.

på lördagen blev det lite mer random än vad jag trodde att det skulle bli. blev och sitta i solen med emma ett bra tag och diskutera hur fucked upp disney är ibland. sen så kom vi hem till mig och det blev lite hälsa på släkten innan vi drog vidare. vi skulle alltså upp och kolla på fotboll men tidsbegränsningen gjorde att det inte blev så. istället blev det vattenballonger från roslagskolan.
hem till agge och övertala hennes mamma om att låta henne gå ut. hem, byta om, gå till marika
där hade jag det riktigt trevligt med folket, träffa simon för första gången på riktigt länge.
sen blev det mobergs. har aldrig sett så lite folk på det stället hahahah

de försökte stänga tidigare men någon av oss fick den briljanta ideén att vara kvar bara för att jävlas. höll i typ 10 min sen blev vi utslängda... vad är det pappa säger om att aldrig vara sist kvar på en fest?

igår drog jag till agge, där hennes mamma bjöd på pizza? mums. hela dagen blev och prata, titta på tv och slöa oss i sofforna med vovvarna.
försökte få tag på ponuts men det får bli prommenad idag istället.
angelica somnade två gånger i soffan stackarn så jag drog hem.

hahahah

utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0