let me keep my faith and innocent eyes.

"är du bakis zlatana?"
"nej?"
"e du sjuk?"
"nej jag är bara trött vadå da?"
"nej du är mycket tystare än vanligt"

ja jag är högljudd... deal with it!

gårdagen blev väldigt intressant, började med at jag försov mig men hann ändå till andra sidan stan för att gå på utflykt till norrtäljes lokala vandrarhem (who knew we had one?), snabb tripp till röda korset, skolan för lite lunch. svenska där vi ska börja med debatter (YES!) und sedan psykologi där ja goch flickorna spenderade majoriteten av tiden med att försöka fokusera. off to lommarn vare för årets första dopp! niklas är en liten whimp som tar hundra år på sig men t.o.m. han kom i till slut. dagen avslutades med ett härligt samtal med angelica och jag har fått ett nytt smeknamn. Zchuggla.


Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0