Its been a long time

Im being fucked, inte bokstavligt talat men fan va det känns så atm. Ironiskt nog spenderade jag majoriteten av min ungdom på att irritera mig på folk som ständigt går och klagar på livet.

Ska inte gå in i för mycket detaljer med tanke på att jag antagligen kommer ångra det sen.

Livet tycker helt enkelt inte om mig just nu, fan va synd.

Varför i helvete kan folk inte bara vara schyssta? Varför måste man ständigt få bevisat vilken dålig ursäkt till ras vi är?
Människor som inte lär sig av sina misstag, jävla hycklare.

Jag måste verkligen sluta, vet inte när jag ska dra i nödbromsen. För jag gillar inte längre vad jag ser i spegeln. En hycklare, en bitterfitta, en bezzerwizzer, en allmänt irriterande person som lever under uppfattningen att allt löser sig.

Well fuck that!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0